Skip to content

Bingo! Se och hör mig på Stockholm pride!

30 juli 2013

Stockholm Pride 2013 har precis börjat och som vanligt är programmet fullt av en massa spännande saker. Stockholm pride är faktiskt en av de största och mest ambitiösa pridefestivalerna i världen. Jag kommer att hänga mest på Pride house där jag i år är med i sex olika programpunkter.

Idag tisdag

Idag höll jag, Suzann Larsdotter och Renita Sörensdotter föreläsningen Fittan i teori och praktik inför ett fullsatt Kafé Klara på Pride House. Fullsatt där innebär ca 150 personer. Vi pratade om fittan, hur den ser ut och fungerar, vad man kan göra med den och hur man kan förhålla sig till den och hur man kan bli bättre på att ge den och sig själv vad man vill ha. Vi ha de väldigt roligt och det verkade publiken också ha.

Onsdag

Imorgon onsdag börjar jag dagen med att vara med i Radio1 där Kim Kärnfalk sänder Prideradio från kl 10 till 12 varje dag under Stockholm Pride! Vi ska prata en massa om sex såklart, om vad som händer på Stockholm Pride, om Stora sexboken osv.

Sedan skyndar jag iväg till Pride house där jag kl 13-13.45 föreläser om Stjärten i fokus tillsammans med Suzann Larsdotter. Det kommer att handla om analsex på alla möjliga sätt och vi håller till i Ekoteket i Pride House.

Senare på eftermiddagen håller jag och Renita Sörensdotter i Pussy Power workshop som är ett seminarium om fittan på engelska, kl 17-18 i Studio 3 på Pride House.

Torsdag

På torsdag är jag ledig från Pride house! Eller, jag håller inte i några programpunkter själv i alla fall. Så kanske hinner jag vara publik och lyssna på några av alla de andra seminarierna som hålls då.

Fredag

På fredagen är jag med på två semiarium som handlar om bdsm och familj på olika sätt.

Först panelsamtelet BDSM, föräldrar och barn där jag deltar tillsammans med Helena Åslund, Therese Kroon, Camilla Lissner och Reb Kerstinsdotter och som Suzann Larsdotter modererar kl 13-13.45 i Kafé Klara i Pride house.

Sedan medverkar jag också i BDSM Community Stockholms panelsamtal BDSM-utövare – En enda stor familj? tillsammans med bl.a. Felicia Gilljam kl 15-15.45, också det i Kafé Klara.

Efter det är det dags för:

Snuskbingo!

Kl 16-18 i Kafé Klara på fredag bjuder jag, Suzann Larsdotter och vår kollega Nicklas Dennermalm på snuskigt bingospel. Vi utlovar snuskiga bingobrickor, snuskiga vinster och sexualupplysning, sexualpolitik och underhållning i en sällsynt snuskig blandning. Den perfekta avslutningen på Pride House-aktiviteterna. Kom i tid, jag tror att det kommer att bi fullt snabbt.

Happy pride, allihop!

No comments yet

Kommentera

