Skip to content

Catalyst Con snart slut

17 mars 2013

Jag är helt matt och har nog aldrig känt mig såhär inspirerad. CatalystCon är fantastiskt och nu är det snart slut. Just nu sitter jag och Suzann och lyssnar på Robert Lawrence och Carol Queen som jag främst tidigare känner till från den legendariska pegging-filmen ”Bend over Boyfriend”. De pratar om sina liv, om aktivism, hiv, sexpartyn, anatomi, identitet, tankar om framtiden och en hel massa annat och vi är nog minst 150 konferensdeltagare som lyssnar och dricker te och det är snart slut…

I alla fall, Robert Lawrence sa nyss:

I never wear womens clothing. Because when I buy it it’s a mans clothing.

Med det ska jag strax packa ihop mina grejer och dra vidare och tänka på allt intressant och inspirerande som jag sett, hört och varit med om under helgen. Att åka hit var en genialisk idé. #blogg100

No comments yet

Kommentera

