Skip to content

Knatteligan

09 mars 2013
tags:

För allmän kännedom: jag såg inte Melodifestivalen ikväll. Det hade jag kunnat göra om jag inte hade något bättre för mig men nu blev det inte så och det kändes inte så viktigt. Dessutom har jag inte heller sett någon av deltävlingarna. Det handla inte om att jag inte gillar de rituella musiktävlingarna utan att jag älskar Eurovision Song Contest och de svenska uttagningarna är helt enkelt är juniorligan och inte i närheten av lika roligt som det som komma skall. Om jag hade suttit vid en dator hade jag lagt upp några av mina Eurovisionfavoriter. #blogg100

No comments yet

Kommentera

