Skip to content

50 nyanser?

20 februari 2013
tags:

Jag har inte läst 50 nyanser av honom. Jag inser att jag verkligen borde men har samtidigt hört så mycket om hur dåliga böckerna i serien är att jag inte kommit mig för.

50 shades av grått. Hur kul är det?

50 shades av grått. Hur kul är det?

Jag och många med mig som intresserar sig för sex på andra sätt än bara rent praktiskt blev väldigt förvånade av hur stort genomslag böckerna i 50 nyanser-serien fick. Erotiska berättelser har funnits i all evighet och även erotisk skönlitteratur med bdsm-tema finns det gott om sedan länge. 50 nyanserna-böckerna har lanserats på ett otroligt framgångsrikt sätt. Här, när marknadskommunikation möter sexualitet, tycker jag att väldigt mycket händer som det sällan pratas om…

#blogg100

No comments yet

Kommentera

