Skip to content

Gott och blandat

30 januari 2013

Jaha, här hade jag lovat att skriva första delen i bdsm-skolan. Och den är nästan klar men får vänta till imorgon.

Istället kan jag berätta att jag är månadens tillfälliga ledamot av Snuskiga Akademien. Jag och de andra ledamöterna bedömer förslag på nya snuskiga ord och verkar för ett kreativt snuskigt språkbruk. Det är en stor ära. Mitt favoritord av de vi bedömt hittills är apoknullyps. Alltså att knulla som om det inte fanns någon morgondag.

Jag har tidigare berättat att jag och Suzann Larsdotter ska åka till CatalystCon i Washington DC i mars och nu känns det som att det börjar närma sig i skrämmande hastighet. Flygbiljetterna är bokade. Jag ser sjukt mycket fram emot resan och konferensen.

Och som kompensation för att bdsm-skolan får vänta bjuder jag härmed på en av mina favoritsånger med bdsm-tema. The masochism tango med Tom Lehrer.

#blogg100

No comments yet

Kommentera

