Skip to content

Guldsnippan

28 januari 2013

Idag fick jag en present av mig själv. Guldsnippan, designad av Åsa Jungnelius för Kosta Boda. Det är den finaste ljuslykta jag sett och den finns i endast 200 exemplar.

Guldsnippan

Guldsnippan

Förutom Guldsnippan fick jag även en idé om vad jag ska skriva om under #blogg100. Imorgon börjar det. #blogg100

3 kommentarer leave one →
  1. 29 januari 2013 8:12

    Vilket otroligt vacker sken det blev i guldvarianten!

  2. 29 januari 2013 19:57

    Den är sååååå snygger!!!’
    otroligt bra köp =)

  3. Malinda permalink*
    29 januari 2013 22:35

    Tackar, jag är hemskt nöjd!

Kommentera

