Skip to content

Om bloggande

26 januari 2013

Jag vill väldigt gärna blogga. Jag gillar tanken på att skriva ofta och om olika saker och på varierande teman. Och när jag skrev julmusikbloggjulkalendern så tyckte jag att det gav mig väldigt mycket även om jag bara skrev den för att roa mig själv och andra. Men jag har svårt att komma på bra saker att skriva om nu och jag tror att det beror på att jag inte riktigt bestämt mig för vad jag vill att bloggen ska vara, vad jag vill med den. Jag tror att jag ska försöka prata med andra som bloggar om hur de tänker runt sitt bloggande. Inte för att jag inte har en aning, det har jag ju. Jag tror faktiskt att jag har en riktigt hygglig aning men den är liksom inte helt tydlig för mig själv, i alla fall inte jämt. Om jag bara kunde formulera för mig själv lite bättre vad jag faktiskt vill så tror jag att det kommer att gå lättare att skriva. #blogg100

No comments yet

Kommentera

