Skip to content

Blogg 100, första inlägget

23 januari 2013

Under 1-24 december skrev jag en julmusikjulkalenderblogg på min andra blogg Julbordsbloggen. Det var väldigt roligt och jag tänker ofta att jag vill blogga oftare. Så därför tänker jag hoppa på Blogg 100 och blogga varje dag i hundra dagar. Och eftersom projektet har premiär idag men jag befinner mig på ett födelsedagsfirande passar jag på att även premiärblogga från mobilen. Nästa inlägg ska ha mer substans. Men nu är i alla fall bloggutmaningen antagen. #blogg100

2 kommentarer leave one →
  1. Annelie permalink
    27 januari 2013 1:09

    Hurra!!

Trackbacks

  1. En miss och ett seminarium « Malinda Flodman

Kommentera

