Skip to content

Tjejer som har sex med sexualupplysare?

25 mars 2009

Snart kommer RFSLs tidning Kom ut ut igen, för första gången på över ett år och i ett helt nytt och ruskigt snyggt format. Och jag har fått äran att vara tidningens sexexpert! Jag har har en hel sida som jag fyllt med en krönika, frågor och svar och ett par boktips. Jag har blivit proffsigt fotad också och har fått en väldigt snygg byline. Men ett väldigt roligt korrfel har smugit sig in. Det ser ut som att jag har skrivit en bok för tjejer som har sex med sexualupplysare! Kanske behövs en sådan bok, för tjejer som är lite nervösa inför att ligga med experter, men jag har inte skrivit den. Än i alla fall…

Såhär ser min snygga byline ut:

Malinda byline Kom Ut

Tidningen kommer ut i början av april. Men innan dess kan alla nyfikna följa Mathilda och Karin som är chefredaktörer på Kom ut-bloggen.

4 kommentarer leave one →
  1. 25 mars 2009 22:45

    Haha, jag tror jag dör av skratt! Den boken MÅSTE du skriva!

  2. 10 april 2009 5:30

    Japp, frågan är ju hur stor efterfrågan det skulle vara…hur många sexualupplysare finns det i Sverige?*s*

    Ruskigt bra bild, ser just så där expertaktig ut, lite som en skolfröken=)

    Tack för senast förresten, riktigt goda sushi fick vi till!

  3. 10 april 2010 4:55

    Hahaha, wonderful! Men tack för den här posten för övrigt. Jag väntar spänt på att motta mitt första nummer av Kom Ut-tidningen, då jag gick med i RFSL så sent som i år :) Kul att höra att den snart är på väg!

  4. 10 april 2010 4:56

    …Och nu upptäckte jag att du skrev det här förra året :P Nevermind then, haha.

Kommentera

