Skip to content

Hallongrottan och pepparkaksdegen

30 oktober 2008

Idag är det dags. Jag ska prata om sex, sexsäljande och romanen Svenska flicka med Liw EnqvistHallongrottan.

Kom hemskt gärna till Hallongrottan på Bergsundsgatan 25 (vid Hornstull) i Stockholm kl 19 ikväll och lyssna och ställ frågor! Bitte som driver Hallongrottan har gjort den här tjusiga illustrationen:

Ett av de första inläggen i denhär bloggen handlade om ett julbordsbesök som jag gjorde förra året. Det är en tradition som jag håller hårt på. Men min julmatsbesatthet är värre än så. Jag börjar tro att jag lider av någon slags säsongsbetonad ätstörning. Igår köpte jag ett paket pepparkaksdeg, 500 gram, och åt upp halva. Idag ska jag troligen äta upp resten. Jag älskar julmat och kan äta nästan hur mycket som helst. Och det bådar inte gott att årets skov redan börjat…

One Comment leave one →
  1. 10 november 2008 17:01

    Lite knäpp och knasig är du allt. Men det är okej, jag gillar dig ändå ;-)

Kommentera

