Skip to content

Jag pratar sexställningar i Sexuellt på ZTV

28 oktober 2008

För några veckor sedan spelade jag in två inslag till teveserien Sexuellt som går på ZTV för andra säsongen. Båda finns med i avsnitt 5, säsong 2. I det första pratar jag och programledaren om olika sexställningar och i det andra svarar jag på sexrelaterade triviafrågor sittandes på en bidé. Jag ser lite allvarlig ut men det blev ganska roligt ändå, trots att det hela går så snabbt. Tror att det sändes igår men det finns på nätet också, även om jag inte lyckades lägga in det direkt här på bloggen. Här kan du se avsnittet.

2 kommentarer leave one →
  1. 29 oktober 2008 11:48

    Jag ska titta nar jag kommer hem. Nu: solstolen igen!

  2. 10 november 2008 17:16

    Hahaha, nu har jag kollat! Du utklassade dem totalt i frågerundan ju! Och det är så roligt med din strikta klädsel/uppsyn kontra diskussionsämnet…

Kommentera

