Skip to content

Sexdagarna på Stockholms universitet

21 oktober 2008

Just nu pågår Sexdagarna på Stockholms universitet. Imorgon, onsdag 22 oktober, ska jag vara där. Sexdagarna hålls i Allhuset, om du inte hittar så fråga någon på universitetet, där vet alla var det ligger.

Kl 13-14 ska jag delta i ett panelsamtal om orgasmer. Ellinor Isfors från RFSU Stockholm leder diskussionen och förutom att jag är med deltar även Pelle Ullholm (från RFSUs förbundskansli), Victor Berhardtz (som bland annat varit med i teveprogrammet Sex med Victor) och Daniel Foxhage som är kurator på Järva mansmottagning. Under Stockholm Pride i somras var jag med på ett liknande panelsamtal på samma tema med samma deltagare förutom att Sandra Dahlén var med istället för Victor. Vi kommer att prata om olika aspekter om orgasmer och även svara på frågor från publiken.

Kl 15-15.45 håller jag och Helene Delilah att prata om sexteknik under rubriken Fittan – så funkar den. Jag och Helene har som bekant skrivit Stora sexboken för tjejer som har sex med tjejer tillsammans och vi kommer att berätta om väl valda tips och tekniker ur den. Det blir en hel del prat om att slicka fitta och andra sätt att tillfredställa fittor. Kom och lyssna och ställ frågor!

Efter Fittan – så funkar den så kommer vi att signera Stora sexboken. Ta med ditt ex om du vill ha det signerat, eller köp boken på plats!

2 kommentarer leave one →
  1. 21 oktober 2008 16:44

    Skriver du två dar i rad? Är det här en ny trend?! (Hoppas)

  2. Malinda permalink*
    21 oktober 2008 16:49

    Jag ska i alla fall försöka skriva lite oftare än förut :-)

Kommentera

