Skip to content

Sexexpert på QX.se

03 april 2008

Hurra!

Nu har jag blivit QX.ses sexexpert. Jag ska svara på frågor från läsarna om sex och sånt som har med sex att göra. Sedan i höstas har jag en frågesida i varje nummer av tjejtidningen Starlet och blir jag frågespalttant även på QX.se och det ska bli himla roligt. Om du har en fråga om sex eller något sexrelaterat så mejla den till malinda @ qx.se (minus mellanslagen).

Förutom att svara på frågor ska jag skriva lite andra grejer också då och då. Om du har tips eller önskemål så mejla på samma adress!

No comments yet

Kommentera

