Skip to content

Halvtid, Lafa och Nirodh

04 mars 2008

stora sexboken litenUnder hösten och vintern har jag kommit på en massa bra idéer som jag vill utveckla men har inte hunnit eftersom jag jobbat heltid. Men nu kommer jag att börja jobba deltid istället och det kommer att bli underbart. Jag att ha mycket mer tid till sånt som är riktigt roligt! Jag ska ägna massor av tid till roligt frilansande, konsultande och inte minst skrivande.

På onsdag ska jag och Helene Delilah hålla i ett seminarium på Lafa i Stockholm om Stora sexboken. Det är gratis och du kan läsa mer och anmäla dig här.

Helene tipsade mig om ytterligare en innovativ säkrare sex-film när vi planerade onsdagens seminarium. Det är på tok för lite dans och sång i svensk sexualupplysning.

Glöm aldrig Nirodh!

Jag hoppas att Folkhälsoinstitutet, RFSU, RFSL och resten låter sig inspireras. Eller varför inte alla lärare som jobbar ämnesintegrerat med teman? Här har ni er chans att få in musik, dans och drama under temaveckorna för sex och samlevnad.

No comments yet

Kommentera

