Skip to content

Den stora galakvällen

04 februari 2008

Idag står det om mig, Helene Delilah och Stora sexboken i Svenska dagbladet. Det är en liten spalt brevid en intervju med Kristina Hultman som berättar om hur det var för henne när hon kom ut för ett par år sedan. Och så rekommenderar hon några böcker, däribland Stora sexboken. Väldigt roligt.

Nu ska jag strax springa iväg till Normal förlag där det bjuds på mingel innan Galan. Stora sexboken är tillsammans med Bögjävlar nominerad i kategorin Årets bok. Det är även en bok av Stig Larsson. Jag hoppas såklart att Stora sexboken vinner. Om vi inte gör det håller jag tummarna för Bögjävlar. Stickan klarar sig så bra ändå. Dessutom är han ju död.

Sminket är pålagt, en glansig topp inhandlad och jag är berädd. Önska mig lycka till. Oavsett tänker jag ha en väldigt rolig kväll.

No comments yet

Kommentera

