Skip to content

Glöm inte att rösta på Stora sexboken idag!

24 januari 2008

stora sexboken litenIdag (torsdag) är det sista chansen att rösta på Stora sexboken i kategorin Årets bok till Gaygalan. Om jag vill vinna? Klart jag vill. Jag är så ruskigt stolt över boken och tycker att den är värd det, minst sagt. Dessutom har Helene, min kära medförfattare, lovat att ha svart läderkorsett på sig på galan. Bara att få se henne i det på scenen kan ju vara värt en röst :-)

Helene Malinda liten

Såhär coola såg jag och Helene ut när vi fotades av Anna-Lena Ahlström för QX för drygt ett år sedan.

No comments yet

Kommentera

