Skip to content

Istället för Alladin?

20 december 2007
tags: ,

I sexleksaksaffärer brukar det alltid finnas en massa plojgrejer som penisformad pasta och muggar i form av bröst. Trist och slöseri med hyllutrymme där butiken hade kunnat ha haft spännande saker istället. Men nu har jag äntligen hittat en plojgrej som är rolig och faktiskt också snygg och som skulle göra sig betydligt bättre på julaftonskvällen än den trista lådan Alladin som alltid någon i familjen fått i julklapp och ställt fram på vardagsrumsbordet.

Choklad-anus

Belgisk choklad i form av… anus. Jag är djupt imponerad av både idén och utförandet. Den finns till och med i silver, för facila £ 275. En dedikerad sexualupplysare som jag borde ha silveranuset på skrivbordet. Det är vad jag önskar mig i julklapp.

Silver-anus
No comments yet

Kommentera

