Skip to content

En NORMAL julmarknad

08 december 2007

Jag och Helene höll workshop på ABF idag och det var väldigt roligt. Hela Lesbian Weekend verkar ha varit hur bra som helst med en massa folk men jag kom inte förrän en halvtimma innan det var min och Helenes tur så jag hann inte höra på de föregående talarna. Var du där? Var det bra?

Nu ska jag snart gå och lägga mig. Imorgon är det dags för årets bästa julmarknad. Mina fina förläggare på Normal förlag har julmarknad i sina lokaler på Åsögatan 174 i Stockholm. Kom dit och hälsa på mig och en massa andra författare. Mingla med förläggarna och passa på att köpa julklappar och få dem signerade. Det ryktas att förläggarna har bakat också. Jag som ju är tokig i pepparkakor och lussekatter och glögg…

Självklart måste jag passa på att göra lite reklam: Har du tänkt på att Stora sexboken passar suveränt som julklapp? Ge den till bästa kompisen, flickvännen, mormor och alla andra också.

No comments yet

Kommentera

