Skip to content

Pettersson och Blomqvist

29 november 2007

Så heter programledarna i programmet med samma namn på SR P4 Radio Uppland. De intervjuade mig om bdsm och om workshoppen som jag och Helena ska hålla i Uppsala imorgon. Det var ett väldigt trevligt avbrott i en stressig dag på jobbet. Strax efter kl 10 ringde Bosse Pettersson upp mig och jag smög iväg och stängde dörren till mitt kontorsrum medan sista låten innan intervjun tonades ut. De flesta av mina kollegor är väldigt trevliga och coola och vet såklart att jag skrivit en sexbok men jag tänkte kanske att det ändå skulle ha varit lite jobbigt om de stövlat in på mitt rum och frågat om jag hunnit läsa deras senaste mejl samtidigt som jag försökte förklara för alla som lyssnade på Radio Uppland hur i hela friden man kan tända på att bli bunden. Men tack och lov var det ingen som kom in just då. Vill du höra inslaget? Kolla på denhär sidan. Välj där 29 november och kl 10-10.30. Jag är med ca 11 minuter in i klippet.

Jag och Helena tog en fika i eftermiddags och planerade workshoppen. Det ska bli himla roligt. Om du är i Uppsala så kom till Pink @ Orange på baren Orange i korsningen Svartbäcksgatan och Skolgatan kl 19.30 imorgon och var med!

No comments yet

Kommentera

