Skip to content

Radio och workshop om bondage i Uppsala

27 november 2007

Det händer en massa spännande saker den närmaste tiden. På fredag ska jag hålla en workshop i bondage på Pink at Orange i Uppsala. Pink är Uppsalas queeklubb som kör fester på olika teman varje månad. Nu på fredag är det alltså tema Fetisch och BDSM och jag ska inleda kvällen med att hålla en workshop tillsammans med min vän Helena som är aktiv inom bdsm-nätverket. Egentligen skulle Helene Delilah som är min medförfattare till Stora sexboken ha varit med men hon fick förhinder. Som tur är kunde Helena ställa upp på kort varsel, det ska bli väldigt roligt att jobba med henne. På Pink at Oranges hemsida finns mer info.

Kom gärna till Pink at Orange i Uppsala och var med på workshoppen kl 20 på fredag!

På Sveriges Radio P4 i Uppsala tycker de att workshoppen låter väldigt spännande och därför ska de intervjua mig om det på torsdag förmiddag, strax efter kl 10. Jag gissar att inslaget kommer att hamna på nätet efteråt, jag ska försöka länka till det då.

No comments yet

Kommentera

